gardeshban.ir

جانفشان در گفتگو با دیده‌بان گردشگری/
جانفشان گفت: ما دنبال برند کردن استان تهران در بخش گردشگری کشور و جذب حداکثری گردشگران داخلی و خارجی با بهره‌گیری از جاذبه های تاریخی، تفریحی، طبیعی و ...هستیم. 
کد خبر: ۶۱۳۷۱
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲-1402 November 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
تشریح اهداف نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران/ برگزاری نشست‌های توسعه استارتاپی و جذب سرمایه‌گذار/  تهران برند گردشگری خواهد شد

پرهام جانفشان، مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری استان تهران در گفتگو با دیده‌بان گردشگری از اهداف هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در استان تهران سخن گفت و تاکید کرد: هدف ما برند شدن تهران در بخش گردشگری و توریستی است.

جانفشان گفت: مهمترین خبر این است که ما دنبال برند کردن استان تهران در بخش گردشگری کشور و جذب حداکثری گردشگران داخلی و خارجی با بهره‌گیری از جاذبه های تاریخی، تفریحی، طبیعی و ...هستیم. 

ضمن اینکه توسعه‌ی زیرساخت ها و جذب سرمایه‌گذار در بخش گردشگری مطرح است و همچنین رونمایی از کتاب راهنمای صنایع دستی تجربه گرا نیز اتفاق بزرگ است که رقم‌میخورد. 

وی ادامه داد: امسال نمایشگاه گردشگری با شعار گردشگری سبز و همسان با حفظ محیط زیست در سطح ملی برگزار می شود. غرفه استان تهران نیز برنامه های متعددی در سالن" ۳۸b" برگزار می کند، از برگزاری نشست ها و کلاس های آموزشی در حوزه ی استارت آپ ها و صنایع خلاق برای متخصصین حوزه، تا برنامه های متنوع برای کودکان با محوریت ایران قدیم گرفته و همچنین ایجاد فرصت های سرمایه گذاری جدید در استان تهران در بخش گردشگری.

جانفشان گفت: سومین کتاب از مجموعه های تخصصی استان تهران در بخش نمای صنایع دستی و گردشگری تجربه در بخش صنایع دستی توسط وزیر گردشگری مورد رونمایی قرار می‌گیرد.

ما در این غرفه کارگاه ها صنایع دستی مختص استان تهران را توسط هنرمندان بصورت زنده ، برگزار می‌کنیم و همچنین پروژه هایی که در این چند ساله در بخش زیرساخت اعم از هتل ها و مراکز سرگرمی و تفریحی و مجتمع های  گردشگری مورد بهره برداری قرار گرفته، برای مردم توسط کلیپ و عکس تشریح می کنیم. این مهمترین برنامه هایی است که طی ۴ روز در غرفه خواهیم داشت.

ضمن اینکه خبرنامه ای داریم که بصورت روزانه اخبار استان تهران و اتفاقات مهم گردشگری و نمایشگاه را در آن بصورت مکتوب منتشر می کنیم و در اختیار مردم قرار می دهیم.

تشریح اهداف نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران/ برگزاری نشست‌های توسعه استارتاپی و جذب سرمایه‌گذار/  تهران برند گردشگری خواهد شد
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار